Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2007 02:09 - Ей писна ми !!!
Автор: mirqnka Категория: Изкуство   
Прочетен: 7120 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 29.11.2007 01:39


Още едно стихче,което пиша в 2 през нощта..ще го редактирам постепенно сигурно:)

           ФЪк оФ


Ей ,писна ми все на някой да се обеснявам,
ей ,писна ми когато нещо не се получава,аз да се предавам.
Ей ,писна ми от на хората глупостите да се ядосвам,
ей ,писна ми от живота си скъп за лицемерите време да прахосвам!

Ей ,писна ми да се правя на щастлива,
ей ,писна ми някой да ми обеснява,че не съм права..или крива....!
Ей ,писна ми в живота ми да влизат,
хора неканени и без сбогом да излизат !!!!

Ей ,писна ми от интригантите гадни,
ей ,писна ми от клюкари за клюки жадни...
Ей ,писна ми да коментират кой какво правил...
Ей ,писна ми от някой който вечно с живота не можел да се справил.

Животът е борба,опитай се поне...
Няма нищо лесно,но бори се де...
Ей писна ми ей така да се предават...
Това ознава,че за нищо не стават...

Ей, писна ми към всеки с добро,
не постигам нищо,получих само зло...
Приятели много,за враговете к"во ми пука..
Винаги такива ще се намират ,но са за боклука..

Дори да мислиш тези редове за цинични,
хората стигнали до тях са доста различни.
Могат да четат,евала,а ако намират себе си в тях...
това е поздрав за всички яки хора и хората до тях !!!

Ей, писна във всеки да вярвам,
ей ,писна ми на мен всичко да си изкарвам....
Ей ,писна ми да не вярвам с себе си дори,
смелост ми е липсвала,но сега надали .... 

Бъди смел,к"во ти пук кой какво ще каже,
обиждаш ли се,човек лесно с дума може да те накаже...
Майната на всички дето ти се правят...
нали за тебе нищо не знаят!?!

И винаги ще има такива приказливи,
не спират да мелят за хората думи заядливи...
Ей писна ми все още да ти пука и да страдаш...
Нещо повече от това да те бърка заслужаваш...

Ей ,писна ми,всеки по външността да преценява,
всеки го прави,дори и аз го правя...
То се преценява,но защо само по това нали...
но няма лошо-нека дъжд от празни приказки да си вали...

Ей ,писна ми да ме бърка обаче,
ей ,писна ми,толкова много неща за мене да значат...
Неща,които не си заслужават...
Ела ми обесни,братче,как хората да не се предават..

Ей,писна ми защо,какво и как да обеснявам...
Ей,писна ми за простотиите на хората аз да се вбесявам.
Ей ,писна ми напразно да си пиша...
Ей,писна ми дори когато врагът ми мига или диша :Д:Д:Д

Ей писна, да си мисли някой ,че е повече от някой друг,
ей писна ми, без причина някой да ми прави напук.
Ей писна ми , някой за мен да говори,себе си да не вижда...
и да отрича до края,че за нищо на завижDа !!!

Ей писна ми на всеки да помагам,
прецакана отново и отново аз оставам.
Ей писна ми,когато имам нужда някой да го няма.
Ей писна ми да ми обесняват как живота е измама !


Няма начин,така сме създадени,
писна ми от кукууунDелиии направени,
които с други все се сравняват...
и най-хубави да са,щом лесни са-за нищо не стават...

Ей ,писна ми и когато започна да уча нали...
той не ми излиза от главата за минута дори..
Спомени разни,
съвсем разнообразни,
разочарования понесох,
от сърцето си всичко изнесох,
това са гадните спомени....
искаш,но не са изгонени !!!!!!!!

Завинаги... !!!!!!



Гласувай:
0



1. анонимен - oT LuDuTu_BeBe ;pp
28.11.2007 23:25
ei tva malko mi prili4a na text na pesen ;D ama nqq zn pak si e spr qko.. i moje li samo da ti dam edin syvet ti ako iska6 go napravi de ama vmesto "ей ,писна ми от клюкари за клюки жадни..." da e "ei,pisna mi ot hora za kluki jadni" nz ti si preceni kak 6te go napravi6 ;pp {}
цитирай
2. mirqnka - mirqnka
29.11.2007 01:36
oo da mqza na rap pesen naistina :D:D:D az se vduhnovih ot zaglavieto na SPenS-pisna mi ;D iiiiiiiiiiiiii taka shte si go ostavq az sm avtora se pak klukari za kluki jadni ima ritym! y - y :D xax
цитирай
3. анонимен - Алоууу
30.11.2007 22:32
лудуто :P {}
цитирай
4. анонимен - qkoyyy
30.03.2008 20:00
biva si go text4et()...br (clap)
цитирай
5. анонимен - mn gotinku
10.06.2008 23:12
IDEALNO E... EVALA!
цитирай
6. анонимен - фурнитура для бижутерии
03.11.2012 02:07
Доброго времени суток!Оформить заказ выгодный для Вас! Тогда читайте новость - <a href=http://mozyr-brsm.org/index.php?subaction=userinfo&user=poipizprayete>платье доставка </a> бижутерия купить <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/>джинсовый пиджак женский купить </a> женская одежда платья <a href=http://lgegames.ru/user/Freemarem/>шорты с завышенной талией купить </a> зимние мужские куртки ... Удачи Всем!
.:::.
Discount for Christmas <a href=http://kamagra-paypal-online.blog.hr/>utilizzo di Kamagra </a> - kamagra uk free delivery next day : how to get Kamagra fast : Discount for re 5 7 % <a href=http://kamagra-now-online.blog.hr/>Kamagra 100mg world </a> - Kamagra and blindness
цитирай
7. анонимен - стильная модная одежда интернет магазин
04.11.2012 12:42
Привет!У меня есть новость магазину он-лайн Тогда читайте новость - <a href=http://luchkisp.ru/user/DoololaWist/>прокат свадебных платьев киев </a> самая модная одежда для подростков <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/>купить куртку женскую недорого </a> фото платьев розовых <a href=http://gost.fasadstroy-m.ru/user/Feentiole/>купить майки футболки </a> mango одежда интернет магазин украина ... Всем пока рад был сообщить...
-====-
Discount for Christmas - <a href=http://kamagra-now-online.blog.hr/>Cheap Kamagra Online UK delivered </a> - kamagra i danmark :.Buy Kamagra tablets make you potent instantly .: Discount for Christmas 7 5 % == <a href=http://info-kamagra.com/>Kamagra tablets offers </a> - jel kamagra 100 mg
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930